donderdag 16 mei 2013

Color Club - Wink, Wink, Twinkle met Color Club - Starry Temptress Topcoat



Color Club begint toch wel een beetje mijn favoriete merk te worden en daarom heb ik nu weer gekozen voor een lakje van dat merk. Het is Wink, Wink, Twinkle van de Starry Temptress collectie geworden.
Mooi dekkend in twee lagen en droogt echt supersnel.

Hier eerst wat foto's zonder (bijbehorende) topcoat.




 Op deze foto heb ik over mijn wijs- en middelvinger de Starry Temptress Topcoat gedaan, over mijn ringvinger en pink nog niet.


Hier wat foto's waar de topcoat over alle nagels zit. Ik heb er als laatste nog wel een gewone topcoat overheen gedaan omdat het niet helemaal glad aanvoelde. 










Dit is zo'n lakje waar je meerdere keren per dag naar moet kijken. Ik ben erg blij dat ik de hele collectie ervan in mijn bezit heb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten