donderdag 11 april 2013

OPI - Alpine Snow met nail art - dots


Ik wilde toch eindelijk wel eens de dotting tools gebruiken die ik al langer heb liggen. Na wat googelen kwam ik deze creatie tegen en heb daar een beetje een eigen draai aan gegeven.

Ik heb OPI - Alpine Snow als basis gebruikt. Omdat ik alleen een mini daarvan heb is het lastig om goed te kunnen lakken. Ik krijg niet genoeg lak aan het kwastje om in 1 keer mijn hele nagel te bedekken. Ik moet dan dus een tweede het kwastje in de lak dopen en dan begint de lak die al op de nagel zit al een beetje op te drogen. Na drie lagen heb ik het toch wel redelijk netjes gekregen. Het droogde wel snel.




Toen de lak goed droog was ben ik aan de slag gegaan met de dotting tools. Ik had van tevoren niets uitgeprobeerd. Dat had ik misschien beter wel kunnen doen omdat (vooral de blauwe) kleuren niet helemaal geweldig bij elkaar passen. En als ik weer een soortgelijke creatie wil maken dan gebruik ik alleen maar 1 maat van de dotting tools. Ik vind die grote stippen toch net iets te groot. Het is ook niet zo strak geworden als ik gehoopt had maar het is wel grappig.

Ik heb wat foto's 's avonds gemaakt en een aantal overdag. Ik zag pas nadat ik de foto's overdag had genomen dat er een stukje lak van mijn wijsvinger af is gegaan.







De lakjes die ik voor de roze stippen heb gebruikt:

Etos - 120, OPI - Suzi's Hungary AGAIN!, OPI - I Think In Pink

De lakjes die ik voor de blauwe stippen heb gebruikt:

OPI - OPI... Eurso Euro, Essie - Butler Please, OPI - I Vant To Be A-Lone Star

Ik vond OPI - OPI... Eurso Euro en Essie - Bulter Please qua kleur te dicht bij elkaar liggen. En ik miste een leuk lichtblauw kleurtje maar die heb ik inmiddels aangeschaft.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten