zaterdag 6 april 2013

Golden Rose - Jolly Jewels - 115


Ik wilde dit lakje eigenlijk pas een keer proberen als ik ook China Glaze - It's A Trap-eze had, om ze te kunnen vergelijken. Maar omdat ik It's A Trap-eze niet meer voor een normale prijs kan vinden heb ik die nog niet gekocht.
115 is een heel vrolijk lakje. Ik heb 3 lagen opgedaan om hem dekkend te krijgen.
Helaas begon het na 1 dag al een beetje af te bladderen. Ik denk dat dat komt doordat de glitters, die aan het eind van de nagels zaten, los begonnen te laten. Gelukkig valt het niet zo erg op omdat het lakje een witte basis heeft maar zodra je het ziet is het wel irritant. Ik heb het er dan ook na 1 dag weer vanaf gehaald.
Ik heb twee lagen top coat gebruikt zodat de lak glad aanvoelde.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten