zondag 31 maart 2013

Rimmel London - Bright Back At You met Color Club - Wish Upon A Rock-Star


Deze keer was de C van Color Club aan de beurt. Ik heb gekozen voor Wish Upon A Rock-Star. Als ondergrond leek me Bright Back At You van Rimmel London er wel leuk bij staan. En wat ben ik blij met het resultaat!
Ik heb eerst 1 laag Nail Envy opgedaan met daarover 1 laag base coat. Van Bright Back At You heb ik drie lagen opgedaan voor volledige dekking maar als ondergrond waren twee lagen ook wel genoeg geweest. Hier eerst wat foto's van Bright Back At You zonder top coat. (Ik had geen zin om de randjes schoon te maken.)








Daarna heb ik er 1 laag Wish Upon A Rock-Star overheen gedaan. Zoveel moeite als het normaal kost om er genoeg glitters op te krijgen, zo gemakkelijk ging het hierbij. Ik vond het zelfs te veel glitter. Op mijn pink valt het wel mee maar op de andere nagels vind ik het eigenlijk iets te veel. Ik heb er twee lagen top coat overheen gedaan omdat ik na 1 laag toch de randen van de grote hexagon glitters nog kon voelen.

Na twee dagen ben ik nog steeds erg blij met deze combinatie. Ook al beginnen de randjes een beetje te slijten (zie laatste foto). Vreemd genoeg stoort dat me nu helemaal niet terwijl ik normaal de lak er dan al allang vanaf had gehaald.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten