maandag 18 maart 2013

OPI - On Her Majesty's Secret Service met nail art



Vandaag wilde ik wat proberen met OPI - On her majesty's secret service. Ik begon zoals altijd met 1 laag Nail Envy en daarover 1 laag base coat. On her majesty's secret service is een extreem doorzichtig lakje. Na drie lagen was hij eindelijk redelijk dekken. Toen het nog niet helemaal droog was wilde één van de katten geaaid worden. Gevolg: een haar op mijn nagel. Ik wilde die er voorzichtig afhalen maar beschadigde de lak toen met een nagel. Omdat ik toch al twijfelde of 3 lagen genoeg waren heb ik er nog een vierde laag overheen gedaan. Dit wilde dus helemaal niet meer drogen. Ik had een topcoat over mijn pink, middel- en ringvinger gedaan.




Ik vind het wel een ontzettend mooi en levendig lakje.

Toen dacht ik dat het misschien wel leuk was om met nail tape mijn nagel deels af te plakken en er een zwart lakje overheen te doen. Op mijn duimen lukte dat wel redelijk maar ik trok de lak van mijn ringvingers er gewoon af. Ik heb het er dan ook snel weer helemaal vanaf gehaald. 
Dit lakje komt een andere keer wel weer aan de beurt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten