vrijdag 29 maart 2013

OPI - Extravagance (DS 026)



Ik loop hopeloos achter met mijn blogs omdat lakjes die ik opdoe snel weer beschadigd raken, na de foto's haal ik het er dan ook meteen weer vanaf. Bovendien doet de lens van mijn camera het niet meer en kan ik alleen maar foto's met mijn telefoon maken, die alles toch wat minder goed vast legt.

OPI - Extravagance wilde ik zo graag hebben en nu heb ik hem eindelijk een keer opgedaan.
Eerst heb ik 1 laag Nail Envy opgedaan. Daarna 1 laag DS base coat, die heeft een heel apart en onaangenaam geurtje. Nou ruiken lakjes eigenlijk nooit lekker maar deze is wel heel extreem.
Twee lagen Extravagance was genoeg voor een volledige dekking.
Ik heb ook nog de DS top coat opgedaan maar daar heb ik geloof ik geen foto's van. Van de top coat werd het allemaal nog net iets glimmender.
Helaas kreeg ik de holografische stukjes die erin zitten totaal niet op de foto en daar baal ik enorm van. Het lakje is zoveel mooier in het echt dan op de foto's.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten