donderdag 14 maart 2013

OPI - Anti-Bleak met OPI - The Living Daylights



Ik loop een beetje achter met mijn blog. Laatst heb ik OPI - Anti-Bleak met daarover The Living Daylights van OPI opgedaan. Na twee dagen zat het er nog prima op, helemaal geen stukjes vanaf gegaan maar ik heb het er daarna toch afgehaald omdat ik weer toe was aan iets nieuws.

Eerst 1 laag Nail Envy, gevolgd door 1 laag base coat. Anti-Bleak is een heel dik stroperig lakje en ik vond hem absoluut niet fijn lakken. Ik wilde een foutje verbeteren en trok toen nog meer lak van mijn nagel af. Gelukkig droogde het wel mooi op en was de kleur ook heel erg mooi. Foto's zijn zonder top coat en 's avonds bij het licht van een lamp genomen.





Vervolgens heb ik er 1 laag van The Living Daylight overheen gedaan, glitters zijn redelijk makkelijk te verspreiden en er zitten er ook lekker veel aan een afgestreken kwastje. Daarna heb ik er 1 laag top coat voerheen gedaan. Foto's zijn 's avonds bij het licht van een lamp genomen en een aantal de volgende dag bij zonlicht.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten