maandag 25 maart 2013

Miss Sporty - 415 met bloemetje


Nu toch maar een keer een lakje van Miss Sporty. Aaaaahhh! Wat een drama! Heel stroperig, liet kale plekken achter bij het lakken, droogde VEEL te snel. Pfff, mooi kleurtje maar dit is het niet waard. Zo lastig als het aan te brengen was, zo makkelijk ging het er weer vanaf.
Eerst heb ik 1 laag Nail Envy opgedaan. Bij mij nlaatste bestelling op eBay bij Enchanted Beauty Spot kreeg ik een mini base coat van CND (Stickey) en die wilde ik nu wel eens uit proberen. Helaas kan ik er weinig over zeggen omdat ik 'm er alweer zo snel vanaf heb gehaald. 415 was in 3 lagen dekkend.
Het bloemetje wilde niet echt mooi plat blijven liggen en ook met top coat lukte het niet echt. Ik kreeg de top coat ook heel lastig verdeeld.

Hier toch nog wat foto's:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten