donderdag 21 februari 2013

Essence - Toffee To Go met stripes


Ik wilde deze keer een niet zo opvallend lakje op doen en heb na lang twijfelen voor Toffee To Go van Essence gekozen. Ik was bang dat deze kleur mij helemaal niet zou staan maar uiteindelijk viel dat wel mee. Alleen dit lakje vond ik toch wel erg saai maar ik bedacht me dat ik nog nail art tape had liggen. Daar ben ik dus maar mee aan de gang gegaan.
Ik heb mijn nagels 's avonds gelakt maar had geen zin om de randjes meteen schoon te maken. Toen ik 's ochtends wakker werd liet het tape op een paar plekken toch al los: ik heb het tape niet ver genoeg afgeknipt en daardoor kon ik het niet goed afsluiten met de topcoat. Aan dat soort dingen erger ik me mateloos en wil het dan ook meteen van mijn nagels hebben. Toch heb ik het eerst nog even snel een klein beetje schoongemaakt en er foto's van gemaakt om het er vervolgens helemaal van af te halen.

Als eerste had ik 1 laag Nail Envy opgedaan, gevolgd door 1 laag basecoat, 2 lagen Toffee To Go en als laatste 1 dikke laag topcoat.



Hier nog een foto van voordat ik was gaan slapen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten